Sunday, February 15, 2009

Bla..Bla..Bla... JOM Layan!

Posted by afis

hmm..dengan kesibukan yang melanda sekarang ni... Gaygeh! i buat bnda nih..hahaha
demi kwn katanye..:P
ikhlas ye adik2..

"The rules are simple. Use Google Image to search the answers to the questions below. Then you must choose a picture in the first page of the results, and post it as your answer. After that tag 6 people."



Question 1
I'm

afis...


bulan 3 ni dah masuk 23 tahun.. dah tua rupenye saye nih..hehee





sy seorang jurugambar. sangat teliti dalam menghasilkan sesuatu gambar. menerima kritikan dan memperbaiki kelemahan adalah satu perkara biasa bg sy.. sy sgt mudah cemburu pada hasilkerja org lain.. bukan cmburu utk bdengki atau melakukan sbrg kjhatan... tp stiap kali melihat kehebatan org lain..maka saya akan cuba menjadi lebih dr org tu.. maknanye.. berusaha utk yg tbaik dr yg seadanya...


Question 2

I realy want to go to?

LONDON...
mmm..sebabnyee... adala secebis kenangan bersama org kat sana.. hurmm~ (sigh) kenangan tu..

Question 3
My favourite place
huhuhu.............bawalah aku kesana wahai kekasihkuuuuuu~ hahaha
satu tempat bgku ianya adalah syurga dunia.. tp sblm p sana kena prepare la sunblock..hahhaa

Question 4
My fav food
my fav.. xpernah jemu..sgt2 gemarkan chocolate...so sape2 nak tawan hati i..belikan la i chocolate byk2...konpem i tersenyum sampai ke telinga..hahaha buah yg plg disukai..enak dimakan begitu sja...

Question 5

My fav drink
sgt gemar minum susu..terutama nespray..lazattt~ hehe
mmm yummy.. my fav too.. ice milo air kegemaranku.. apple juice...

Question 6
My school/college



Question 7

My favorite story
my FAV TV SHOW waktu kecik2 dulu,hehe xpernah terlepas even satu episod skalipun..
apalagi! jom teriak! kotaro minami!!..hehehedisusuli pula dgn hero keduaku.. Satria Baja Hitam..hehe mcm kat penang je background tu
hahhaha...awat mai penang x habaq cheq...hahaha
stelah meningkat remaja.... program tv kesukaan ..Sex&theCity
i love Samantha.. n rasanya, lam this movie..i carrie bradshaw kot..hehehe
so..where's my MR BIG??

dan keadaan mjadi makin hangat bila i lg gila nonton desperate makcik2 nih.. hahhaa.. i love Bree..she's so perfect.. n husband dia yg mati tu, my taste.. handsome ok..hehe
Wahh..inilah sumber inspirasi i utk modelling photoshoot..hehehe bersemangat tiap kali mnonton..hehehe
then beralih pula kepada rancangan kegemaran.. Make me a SuperModel
suka sgt tgk Ronnie..he's hot ..i suka this program tv coz dia byk menekankan segmen photoshoot..so i byk mnuntut cara diorg shoot..hehehe n lifestyle seorng fashion photographer.

Question 8
I was born in
inilah tmpt aku dikeluarkan dari janin.. melihat dunia .. mengeluarkan suara ptama.. n harap x menamatkan suara terakhir disini la..huhu


Question 9

My hobby
i punya kesukaan adalah tidur... kalau tidur berjam2 lamanya
smpaikan mak i dah xlarat nak kejutkan..hahaTapi Masalahnye juga adalah..i ni susah nak tdur..insomnia..
susah sgt nak tido...
mcm skrg la..xtido lg nih..dr smlm lg...
bdn penat.. tapi tangan ligat menaip..hmmm pastu nnti mula la penat..mm
Tangan i xleh duk diam.. kalau bosan sikit je.. ada je idea nak shoot sana sni..mmmn inilah satu2nye kegemaran i.. mengEDIT gmbr.. hehehe

Question 10
My fav color
Warna Putih

Question 11
I wish to be
Fashion PhotographerWedding Photographer yg bjaya..heheDan satu2nya impian yg sgt2 ingin dicapai ialah.. nakkan sbuah STUDIO sendiri..hasil dr titik peluh sndiri..hehehe
InsyaAllah..dimana ada usaha..hehe

Rumah i skrg pun bakal dijadikan Mini STudio.hehehe

Ini saja yg dpt dikongsi..:P

i amat2 berharap utk mjadi yg tbaik utk diri dn kluarga.. amat2 bharap akan dikenali sbg professional Photographer oneday n ada LABEL studio sndri..AMIN~

now i nak Tag sorg je la..coz.. blog ni xde sape2 lg,,...hehehe ada sorg je... my lovely Neil..

1: NEiL iSkaNdaR

1 comments:

me & myself said...

thanks dude

you did a great job
hehehh
well boy saje jer tag afis
coz you r one of my friends kan...

hope soon you will achieve in what you want k...

go n get it